Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Pomnik i antypomnik, pustka i przestrzeń, czyli dyskurs miejskiej narracji o historii lokalnej i narodowej

Uczniowie realizujący III moduł w projekcie pt. „Kompetentni uczniowie” wzięli udział w spacerze miejskim na temat pomników i antypomników, pustki i przestrzeni poznając dyskurs miejskiej narracji o historii lokalnej i narodowej.

plac getta

Projekt Uniwersytetu Jagiellońskiego, Instytutu Europeistyki, POWR.03.01.00-00-C064/16, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, III Oś priorytetowa „Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju”, Działanie 3.1 „Kompetencje w szkolnictwie wyższym”, w programie Ścieżki Kopernika 2.0)

loga