Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Projekt Doskonałość Dydaktyczna Uczelni - zaproszenie do udziału

Serdecznie zapraszamy nauczycielki i nauczycieli akademickich naszego Wydziału do udziału w pilotażu projektu Doskonałość Dydaktyczna Uczelni. Projekt prowadzony jest przez Instytut Pedagogiki UJ. 

Działania w ramach pilotażu koncentrować będą się na indywidualnym i wieloaspektowym wsparciu nauczycieli/nauczycielek w obszarze podnoszenia kompetencji dydaktycznych, wprowadzaniu nowoczesnych metod i narzędzi dydaktycznych oraz planowaniu ścieżki rozwoju zawodowego. Osobom uczestniczącym w projekcie będzie towarzyszył(a) Doradca/Doradczyni.  

 

Oferujemy od 15 do 18 godzin wsparcia w procesie, który będzie miał następujące etapy:  

  1. rozpoznanie potrzeb Uczestnika/Uczestniczki Pilotażu - dookreślenie celów i oczekiwań w zakresie współpracy z Doradcą/Doradczynią, 
  2. zakontraktowanie przebiegu współpracy, 
  3. dostosowanie form wsparcia do realnych potrzeb Uczestnika/Uczestniczki,  
  4. wsparcie procesu doskonalenia zawodowego  
  5. identyfikacja zasobów i potrzeb po zakończeniu procesu wsparcia. 

To prawdziwa szansa na rozwój i zbudowanie swojego portfolio dydaktycznego pod profesjonalnym okiem Doradcy/Doradczyni.  

Rekrutacja do pilotażu rozpocznie się 9 lutego 2023 r. o godzinie 8.00 i potrwa do 16 lutego 2023 roku do godziny 12.00.  

Rejestracja odbywa się za pomocą formularza zgłoszeniowego

W pierwszym etapie procesu rekrutacyjnego obowiązuje kolejność zgłoszeń, zachęcamy więc, aby nie odkładać tego na ostatnią chwilę.

Wyniki rekrutacji zostaną wysłane 20 lutego 2023 roku na Państwa służbowe adresy e-mail, wyniki ewentualnej rekrutacji uzupełniającej zostaną ogłoszone 24 lutego 2023 roku

 

Czekamy na Państwa zgłoszenia! 

Uniwersytet Jagielloński w Krakowie realizuje projekt dofinansowania z Funduszy Europejskich "Podnoszenie kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich przez wprowadzenie systemu certyfikatów dydaktycznych"