Widok zawartości stron
Widok zawartości stron
Widok zawartości stron
Oblicza kampanii wyborczych 2015 - nowa publikacja pod redakcją pracowników naszego Wydziału
Uprzejmie informujemy, że ukazała się publikacja pod redakcją dr Małgorzaty Kułakowskiej, dr. hab. Piotra Borowca oraz dr. Pawła Ścigaja
Uprzejmie informujemy, że ukazała się publikacja pod redakcją dr Małgorzaty Kułakowskiej, dr. hab. Piotra Borowca oraz dr. Pawła Ścigaja:
Redaktor: Małgorzata Kułakowska, Piotr Borowiec, Paweł Ścigaj
Tytuł publikacji
- w języku polskim: Oblicza kampanii wyborczych 2015.
- w języku angielskim: Facets of election campaigns in 2015.
Nazwa wydawnictwa: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Miejsce i data wydania: Kraków 2016
Ilość stron: 574
Ilość arkuszy wydawniczych: 41,5
Numer ISBN/ISSN: 978-83-233-4162-8
Opis publikacji:
Autorzy – wraz z redaktorami – dołożyli starań, aby prezentowane teksty zostały oparte na miarodajnych źródłach, obszernej literaturze oraz rzetelnej znajomości problematyki wyborczej. Zawierają interesujący ładunek wiedzy – solidnie udokumentowanej i uporządkowanej w tabelach i wykresach – skoncentrowanej na poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie, dlaczego obie kampanie wyborcze potoczyły się w sposób, którego nieomal nikt wcześniej nie przewidywał. To sprawia, że artykuły zamieszczone w tomie mogą być ciekawą lekturą dla każdego, kto zajmuje się lub w przyszłości zamierza się zająć badaniami związanymi z szeroko rozumianą problematyką legitymizacji transformacji systemu politycznego w Polsce; mogą również stanowić przydatny materiał do wykorzystania w dydaktyce politologicznej.
- z recenzji prof. dr hab. Barbary Krauz-Mozer